Jeg må si at 21.40 søndag, mandag, tirsdag = TV-kveld for min del. Da sitter jeg trygt forankret i sofaen og følger med på Farmen på TV2. Jeg er egentlig ikke så glad i «reality» TV, men Farmen er et konsept jeg virkelig liker. Det er mer jordnært og har litt mer substans enn andre programmer. Robinson blir for eksempel bare tull i forhold spør du meg.

Årets sesong er veldig spennende med mange sterke deltakere som alle kan stikke av med seieren. Dagens tvekamp ble den jevneste sålangt hvor Daria tok det lengste strået i tømmerstokkrulling. Hun blir nok en av kandidatene til å komme til finalen. Ellers tror jeg Anne Beate helt klart er den største favoritten blant jentene, og det sier jo sitt når gutta frykter henne. Hun er ei tøff dame!

På guttesiden holder jeg med Morten og Frode. Syntes begge to virker sympatiske og Frode er jo også kjempemorsom. Mange liker sikkert ikke den rett-frem stilen han har, men han er jo tross alt nordlænding og kan jo egentlig ikke noe for det 😛 Jeg syntes hvertfall han er morsom og absolutt en kandidat til å vinne Farmen 2013. Spennende blir det hvertfall!

